{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Martin K
Martin K
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Vandpumpe skiftet - ingen køling {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige skiftet vandpumpen i min 626 fra 95.

Når motoren starter er det som om omdrejningerne er steget i tomgang? Når den har nået arbejdstemperatur starter min blæser fint nok. Men temperaturen fortsætter opad, og tomgangen hopper op og ned med 1 sekunds interval mellem 1000 og 2000 rpm. Og når jeg kører bliver omdrejningerne oppe på 2000, selvom jeg slipper speederen.

Der er ikke noget cirkulation tror jeg, men den nye pumpe drejer fint. Der er ikke forsvundet ret meget kølervæske i beholderen. Desuden kommer der ikke noget varm luft ind i kabinen mere?

Nogen forslag? Kan nogen linke tingene sammen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandpumpe skiftet - ingen køling
  • #1   5. maj 2008 Husket at lufte godt ud?

• #2   5. maj 2008 Den skal luftes ud..

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    mar 2006

#3   5. maj 2008 Har prøvet at åbne for kølerlåget, men der sker ingenting..... Hvorfor kører omdrejningerne op og ned?

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    mar 2006

#4   5. maj 2008 I min Haynes-manual står der at den selv lufter ud efter et par op og nedkølinger? Kan det være rigtigt?

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    mar 2006

#5   5. maj 2008 Jonas A: Hvordan får jeg vand til pumpen, hvis den ikke selv suger det ind? Jeg har fyldt beholderen i den anden side helt op.

Jimmi P: Der kommer kun kold luft ud, selv på fuld skrue. Vandet synker ikke i beholderen. Er ventilen oven på køleren i venstre side en udluftningsventil også?

Er der nogen der ved hvorfår omdrejningerne hopper op og ned under kørsel med koblingen i bund og uden at røre speederen? Det har den aldrig gjort før.

Kommentér på:
Vandpumpe skiftet - ingen køling

Annonce