{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Xenon på Touran årg. 05?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Nu må i ski lige hjælpe mig. Jeg stod en dag og tænkte... Nu skal der xenon på min touran. Og kontaktede så Bilxperten og de sagde jo så at på netop min model er det noget med lodning osv for at man skal kunne få det til at fungere. Det problemet omfatter er jo som sagt at på mine forlygter sidder der et multistik på bagsiden af forlygten. Altså alle 4 pærer er forbundet til dette ene skide stik. Og derfor skulle det efter signe ikke kunne lade sig gøre.

Men hvad pokker gør i andre touran ejere?
Fortæl endelig lidt af jeres erfaring smiley

Tobias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon på Touran årg. 05??
  • #1   21. maj 2008 Self kan det lade sig gøre.. du tager plus og minus fra fatningen som er inde i lygtehuset.. Det smarte er jo at du ikke skal rode ved det org. lednings system..

• #2   21. maj 2008 du skal ik lodde klippe eller noget som helst andet slags modificering. Du skal bare have et xenon kit med can bus, og så er det ellers bare plug n' play.

Mads

• #4   21. maj 2008 At det er ulovligt ved jeg udenmærket godt smiley

Men spørgsmålet lød jo også hvorn pokker andre touran ejere gør.
    Da jeg ikke lige kan se det for mig i hovedet. Jeg er selv mekaniker dog med lanbrugsmaskiner til dalig og roder selv med canbus. Men stadig kan jeg ikke helt se hvorn pokker det skal sidde i huset og hvor power boxen til selve xenon pæren skal sidde henne..

Men jeg venter spændt på der kommer et indlæg fra en touran ejer med canbus der kører med u org. xenon smiley

Tobias

• #5   14. nov 2008 Det er noget indviklet noget med det xenon men for den "fatning" pæren sidder med er noget wierd shit.. Så er lige med på en kigger for det er mit største problem for den er ikke som en altea..

Så jer der tror det bare er plug N' play.. Det er det så ikke på en vw smiley

• #6   11. nov 2012 købt de org xenon lygter til den. de koster ca 25k smiley

Kommentér på:
Xenon på Touran årg. 05??

Annonce