{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.261 visninger | Oprettet:

problemer med peugeot 206 1,4 hdi? {{forumTopicSubject}}

hey

jeg er blevet tilbudt at få en peugeot 206 1,4 hdi fra 2002 i bytte for mn audi a3 1,9 tdi 110 . plus mønt selvfølgelig .

bilen har gået 260000 km ca service er overholdt og den har fået ny gearkasse for 2 år siden...

har de nogle svagheder og ting der tit går galt med denne model ? er ikke meget til peugoet og ved ikke meget om det så kunne godt bruge lidt råd herfra.

på forhånd tak

LN

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problemer med peugeot 206 1,4 hdi?
  • #1   31. maj 2008 Sån en 1,4hdi er en fin bil og den har ikke flere fejl end andre biler..

• #2   31. maj 2008 Jan H ledlinger der knækker i dørene? det er meget sjældent det sker.

• #3   31. maj 2008 Det er som med alle andre biler - Du kan være heldig at den aldrig går i stykker men du kan satme os være uheldig den går i stykker hele tiden.
    Min har været NOGENLUNDE okay mht reperationer - Man kan så sige at på en peugeot er delene heldigvis ikke så voldsomt dyre.

Mht svagheder så har de et problem med deres bagbro. Lejerne indeni går desværre tit omkring 200.000 og derefter. De er ikke blevet isoleret godt nok til det danske klima.
    Og - Du skal skifte HELE bagbroen. Man kan ikke bare skifte lejerne desværre.. :S

Den der med ledninger har jeg nu heller aldrig hørt om? Har da selv en 206 der har gået 250.000 og der er IKKE blevet passe på den. Har kørt langt de fleste km selv.

Konklussion - Jeg ville da KUN bytte fra audi til peugeot hvis det var for at frigøre lidt penge.

• #4   1. jun 2008 Shagrat du kan sagtens skifte lejerne i bagbroen uden at skifte hele bagbroen. Peugeot er bare nogle dovne hunde som hellere skifter hele broen.

• #5   1. jun 2008 når en bag bro slides i lejer, sker det tit at den bliver så slidt at den snaver ned i røret hvor lejet skal dreje om, akselen er ødelagt. de nye lejer ville holde maks 3 mdr før slidt igen, der for kan det bedst betale sig og finde en bro fra syd europa. med mindre du ville give 10000 kr. for en helt ny bro. ps ledninger på en 206 knækker ikke i døren, men di kan finde på det i en 306.

• #6   1. jun 2008 Morten - Korrekt! smiley

• #7   1. jun 2008 der er også skiftet bagbro. så burdte jo være ude oer de problem.. skiftet e netop for atfrigøre penge ikke for at få en bedre bil hehe

Kommentér på:
problemer med peugeot 206 1,4 hdi?

Annonce