{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Has san
Has san
Tilmeldt:
27. apr 2004
Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199

Generator lampe blinker HJÆLP? {{forumTopicSubject}}

Mit spg er, når min bil står næsten uden forbrugere, bliker lampen svagt i instrumentt, men når jeg sætter kørerlys, el-bagrude og ful varme på er det ingen problemer... Synes bare lyset på bilen blinker svagt ude og inde.... er det stellen, der er dårlig? Der er nyt stik på generatoren, og kobberet så fint ud...

Hilsen Franke


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generator lampe blinker HJÆLP?
  • #1   1. mar 2005 tyder på en dårlig stel,et eller andet sted !

  • #2   1. mar 2005 eller er dine kul i din generator ved at være færdige

  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #3   1. mar 2005 Okey.... Mine kul er helt nye, så det må være noget stel... er det bare at begynde fra en ende af og så rense stederne af??

  • #4   1. mar 2005 at kullene er nye er ikke altid ensbetydende med at problemet IKKE er der....

    dine slæberinge som kullene kører på, det kan sagtens være slidt ned, eller slidt forkert, så de nye kul IKKE får ordenlig kontakt til dem. Det ser jeg desværre alt for tit ved lastbiler, og pas på..... for hvis kullene ikke kører ordentlig på slæberingene, ja så knækker de sku, og så smadrer de totalt din generator indvendig.


  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #5   1. mar 2005 Okey... men hvordan tjekker jeg det nemmest? skal generatoren helt af og skilles ad?

  • #6   1. mar 2005 ud med kullene.... og så skal du kunne kigge ned på dine slæberinge.... det kan godt være at generatoren skal af en tur...

  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #7   1. mar 2005 Okey... tjekker det lige når jeg får gravet bilen fri af sne og lort... tak for hjælpen..

  • Sam B
    Sam B Tilmeldt:
    mar 2005

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   9. mar 2005 Et lille forslag!!!
    Få strømstyrken tjekket som kører ud af generatoren, og hvis den er jævn, ja så er det forbindelsen der er dårlig og ellers skift den for så er den bare færdig.
    Meget nemmere bare at måle strømstyrken før du skiller den yderligere ad.
    Hilsen Sam.


Kommentér på:
Generator lampe blinker HJÆLP?

Annonce