{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Død gearkasse? eller hvad? {{forumTopicSubject}}

Havde for nogen tid siden en bil, som raslede omme fra motorrummet af (en G2 med automatgear) og da jeg så skulle ud på en 100 km lang tur gik den død da jeg nåede en indkørsel hvor jeg kørte ud fra, bakkede ind i igen (fordi det larmede endnu mere) og da jeg så ville ud igen ville den slet ikke noget. Det larmede også mere når den holdt i Neutral og man gassede
op.

Er det gearkassen det er galt med tror i? (att. de kloge hoveder)
Den havde næsten lige fået efterfyldt en sjat gearolie på, og på de 3 år den havde kørt havde den ikke brugt sønderligt meget, så der er olie på den.

Er det ny gearkasse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Død gearkasse? eller hvad?
  • #1   4. jun 2008 måske kun et Kardanled som er død det lamer også sindsyget meget

• #2   4. jun 2008 Panzer > hele bilen vil ikke rykke sig så meget som en meter. Hverken i Drive eller Reverse eller 1 eller 1.
    Den står helt stille. Kan godt startes, men så står den bare og rasler og hvis man gasser op, så rasler det endnu mere.
    Har lige set et indlæg om motor/kobling hvor det måske er udrykkerleje. Er der sådan en på en G2 med automatgear?

Kommentér på:
Død gearkasse? eller hvad?

Annonce