{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ventura karburator problem
  • #1   10. jun 2008 afmontering, adskillelse,rensning, ompakning, samling, montering.

  • Arne P
    Arne P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 25
    #2   10. jun 2008 Jo god ide, men er det ikke MEGET svært at skille en sådanne ad, for hos FORD er det ikke lykkedes for.

  • #3   10. jun 2008 det kræver ordenssans smiley

    evt. tag et billede med digital kamera hver gang du har løsnet en skrue.


  • Arne P
    Arne P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 25
    #4   10. jun 2008 Jo endnu en god ide, men der er vel diverse parkninger som skal skiftes, når at jeg har spurgt hos nogle mekaniker så vil de ikke rode med den type, Ford ville heller ikke, de sagde....køb en ny...hvis det kunne lade sig gøre, så jeg kunne forstille mig at det ikke er den nemmest opgave...for en IKKE...amatør_mekanikker

  • #5   10. jun 2008 der er så mange mekanikere der er dovne og kun kan finde ud af at lave service..

    vi fik en bil i bytte oppe på arbejdet, en gammel mitsubishi et eller andet med automatgear.. ejeren var pensioneret tømre i starten af 80'erne og havde selv renoveret sin automatgearkasse.. Se det er friskt gjort!


  • Arne P
    Arne P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 25
    #6   10. jun 2008 ok godt gået, er der nogle sider hvor at man evt. kunne få hjælp f.eks som denne. Jeg vil så afvente at jeg i en længer periode ikke skal bruge bilen og så bare kaste sig ud i det. Hvor i alverden fås evt. pakning/membran til sådanne m.m. Er der lidt hjælp i at få fat i en "Haynes" håndbog, eller er det papir til at tørre olie af..HA..!!!

  • #7   10. jun 2008 mon ikke man kan finde noget på nettet, hvis du kender præcist navn og model på karburatoren..

    kan også være der er noget i haynes.. Og mht pakninger, kan man også lave det selv smiley Pakningspapir kan købes i de fleste reservedelsbutikker..


  • Arne P
    Arne P Tilmeldt:
    maj 2008

    Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 25
    #8   10. jun 2008 Tak for vejledningen indtil videre, jeg går i tænkeboks, om det er et projekt for mig.

Kommentér på:
Ventura karburator problem

Annonce