{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  takt mærker tandrems mærker mondeo 2,0
  • #1   13. jun 2008 Cyl.1 kompr.top, (mærke på remskive). Løsn remstrammer, afmonter rem, løsn knasthjul, lås knastaksler med specialværktøj Ford: 303 - 376. Specialværktøj Ford: 303 - 620 monteres i blokkens venstre side ved svinghjul og krumtap drejes forsigtigt til stop mod specialværktøj. Monter ny tandrem, drej remstrammer mod uret indtil indstillingsviseren "A" står ud for mærket. Spænd knasthjul, afmonter specialværktøj, drej krumtap 2 omg. I motorens omløbsretning, kontroller at specialværktøjer kan monteres.

• #2   13. jun 2008 Når du har de 2 mærker på remskiven, sætter du det venstre til ca. kl. 6 ,det højre står ca. kl 5, hvis du kigger på det højre mærke, flugter det på mærket på motorblokken.

• #3   13. jun 2008 Rolig nu... du kan bare låse knasterne omme i røven med et stykke fladhjern, og så selv lave et mærke på krumtappen hvis du ikk kan finde det org. og så bare skift remmen.

• bjarne ø
    bjarne ø Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #4   13. jun 2008 det er jeg klar over men det er mærket på motor blokken i bunden ved krumtap hjul jeg ikke kan se på min smiley

• bjarne ø
    bjarne ø Tilmeldt:
    jun 2008

#5   13. jun 2008 ok søren g det prøver jeg takker

• #6   13. jun 2008 så lav et selv. hvis knasterne er låst, står krumtappen jo også hvor den skal (hvis altså det bare er et tandremsskift du skal lave)

• #7   13. jun 2008 mærket er på remskiven til v remmen, der er 2 små hakker og nr 2 når du drejer med uret skal flukte med en skrå kant på motor blokken der er skrå ned til højre når du kigger lige lid på hjulet, når du så tager rem hjulet af igen skal noton i krumtappen til remskiven peje lige lodret op.

• bjarne ø
    bjarne ø Tilmeldt:
    jun 2008

#8   13. jun 2008 prøver det der er nemlig ingen mærker på selve motoren

Kommentér på:
takt mærker tandrems mærker mondeo 2,0

Annonce