{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shift light fra T.Hansen
  • #1   20. jun 2008 ttror det ikke

• #2   20. jun 2008 Ok.
    Hvordan med montering så?
    klippe cigarstik af, plus på tændspole og minus på stel eller ??

mvh Lars

• #3   20. jun 2008 Hvad kan den? lyser den bare når du skal skifte gear?

• #4   20. jun 2008 Planen er at jeg skal bruge den til at koble til ved samme antal omdrejninger hver gang vi er spændt for slæden .
    Er der nogen der helt præcis ved hvordan den virker?
    har hørt den måler på generatoren gennem cigarstikket. hvis dette er tilfældet kan jeg ikke bruge den da jeg ingen generator har på

• #5   20. jun 2008 Cigarettænderen er nøjagtig nok, hvis udstyret er i ordentlig kvalitet - det passer 100% ved fx g-tech... nogen andet er så måske thansen...

• #6   20. jun 2008 sådan som jeg læser det, så skal den kun tilsluttes cigarstykket.
    men det eneste den kan måle på der er vel generatoren??
    nogen der har brugt denne ?

• #7   20. jun 2008 Den måler frekvensen på ripplen af spændingen af cigar/cigaretstikket, og derfra ligger der noget software som ud fra generatorens omdrejninger kan fortælle motorens omdrejninger, da de jo sidder på samme rem...

MEN.. I teorien virker det bedre, jo mindre batteri du har på, for jo større er ripplen..

Toppen af poppen er at få signal direkte fra tændspolen.. Smid lige en 10-47K modstand i serie med, så er du sikret for en for lav indgangsimpedans på shiftlighten (altså at du ikke brænder pisset af:-))

Håber det var et svar der kunne bruges... Hvis ikke, så glem hvad jeg skrev og slet mit indlæg...hehe

God weekend!

• #8   20. jun 2008 Mike Aa:
    Har du erfaringer med at montere den på tændspolen?

Nogen der har et link til omdrejningstæller med shiftlight til maks 500.- Kr

Kommentér på:
Shift light fra T.Hansen

Annonce