{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.412 visninger | Oprettet:

Cambervinkel vs. Dæk {{forumTopicSubject}}

Hey BG!

Har gået og undret mig meget over dette system hvor man indstiller cambervinklen så hjulene skråner indad i hjulkasserne som man tit ser på f.eks. gejlede retro Bobler...
Så er mit spørgsmål så: når man indstiller dækkene så skrå, slider det så ikke enormt meget på dækkene? der burde jo i princippet slet ikke være noget mønster på dækkene når de bliver presset så meget ned på asfalten?
Såden er det jo næsten hvis bilen ikke er sporet korrekt så æder den jo dæk på ingen tid...?

Håber nogle eksperter kan hjælpe mig derude ;D

- Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cambervinkel vs. Dæk
  • #1   2. jul 2008 alle drift biler har da også ændret camber foran smiley

for at styre bedre i guess

• #2   2. jul 2008 det er også korrekt hvis man har ændret vinklen så dækket vil det slide betydeligt mere, hvorfor man gør det kan være for at få bedre ind og udstyring i sving, plus det ser jo lidt anderledes ud, jeg vil mene at du bruger et sæt dæk på sesson, men det er fedt at køre på,,, prøv det. smiley

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 296
    #3   2. jul 2008 allerede nu har din bil jo en camber vinkel, den er bare ikke specielt stor (måske 1 minut - 1 minut, 30 grader) Er bare ikke nok til du kan se det.....

Men jo det giver en bedre følelse i bilen, tilgengæld kan det på en original undervogn resultere i dårlig selvopretning, træk i rattet, slid på dæk og styretøj osv....

Kommentér på:
Cambervinkel vs. Dæk

Annonce