1.458 visninger
|
Oprettet:
Er det min servo pumpe der er defekt ? {{forumTopicSubject}}
Min 106 er MEGET levende at køre i, der er nogle ting som driller mig.
1. Rattet retter ikk altid helt selv op efter et sving osv, det går nærmest lidt stramt.
2. Skal virkelig holde fat i rattet hvis jeg laver en hård opbremsning, medmindre jeg vil over over en den modsatte vejbane eller ud i rabatten.
3. På en helt alm vej, med tilhørende ujævnhedder, buler og fordybninger, er bilen meget levende. F.eks. køre højre forhjul over en lille fordybning i vejbanen, bliver hele bilen rykket til højre hvis ikk jeg har ordenligt fat i rattet.
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 4 Emner: 243 Svar: 981
apr 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Biler: 2 Emner: 39 Svar: 264
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.877
jun 2008
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 32
Eller jo det var der. men har lige fået nye hjul lejer i. Så nu er der ikk mere.
En sporing var os min tanke.
Men hvor går en sporing helt præcist ud på ?
apr 2007
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 37 Svar: 73
jun 2008
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 32
Det koster vel kun noget hvis jeg skal ha lavet noget ?
sep 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 56 Svar: 673
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.877
Jeg vil gætte på, at du skal give 6-800 ved peugeot for at få det tjekket, og omkring 2-500 ved et lille værksted. På det lille værksted kan du også selv være med til at tjekke det - det er peugeot ikke meget for.
Hvis du er medlem af FDM, kan du evt. få dem til at bruge 2 kvarter på at tjekke det - så er prisen lige omkring 320,-
Er det min servo pumpe der er defekt ?