{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

Astra bremse, hård? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Er ny herinde, så hvis denne tråd er sat under det forkerte, beklager jeg :o)

Om ikke andet, så vil jeg høre jer gæve gutter om I ved hvorfor min astra har hård bremse uden den er blevet pumpet? Altså når jeg skal starte bilen, er bremsen hård, uden jeg har pumpet den. Når jeg starter moteren bliver den blød igen. Det undre mig bare, fordi sådan har den aldrig været før. Hvad kan det være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Astra bremse, hård?
  • #1   9. jul 2008 Steffen,
    du ved da ikke hvordan min bil er og har været.

Nej sådan har den aldrig været før og derfor spørger jeg til det. Jeg har aldrig før sat mig ud i den og haft en hård bremse, medmindre jeg har pumpet den.

• #2   9. jul 2008 hmm, det lyder lidt mærkeligt.. Nej, sådan plejer de ikke at være.!

Jeg har lige lavet en oppe på arbejdet (Opel), så gjorde det samme.

Prøv lige at sæt dig ind i den, start bilen, træd pedalen så langt ned du kan og hold den dernede. Og så sluk bilen. og bliv ved med at hold pedalen nede.

Hvis den så stiger uden at du kan gøre noget ved det, så er din bremseforstærker død.

//Martin

-Og ja, den ligger under det rigtige emne.

• #3   9. jul 2008 Martin

Det vil jeg lige prøve. :o)

• #4   9. jul 2008 Så har jeg prøvet. Den stiger ikke, men bliver nede. Så er det udelukket, formoder jeg.

• #5   9. jul 2008 Ja, det tror jeg nok. Den jeg lavede hoppede ihvertfald op igen.

• #6   9. jul 2008 er det ikke bare den almindelig funktion af en bremseforstærker??? Syntes det lydr såda eller så læser jeg forkert

Kommentér på:
Astra bremse, hård?

Annonce