{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Mitsubitshi Galant.........Anlæg... {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt ny vogn, og jeg ska ha monteret mit anlæg men der er sku nogle underlige farver på de stik der ska til anlæg..........er der nogen der ved hva for nogle farver ledninger der er til hvad ?? altså plus og minus og hva der er til højtaller ??
eller evt et link hvor jeg ka se det ??
Mvh Bruno.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mitsubitshi Galant.........Anlæg...
  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.197
    #1   18. mar 2005 Altså rød = plus - sort =stel... så langt så godt...
    blå = remote udgang (til at tænde en extra forstærker med... grå eller grøn kan være til højtalerne... var det på mit gamle sony... men eller så kig på det gamle anlæg og følg ledningerne... det er mange gange det nemmeste... så ikke du får sat det forkert til... >Franke

• #2   18. mar 2005 Men det anlæg der var i bilen var ik sat til et meget gammelt et *GG* Og de har ik de farver........ellers var det jo lige til *S*

• #3   18. mar 2005 det der er mit problem er at alle de ledninger til anlæget.......sidder i en lang samle-muffe!?

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.197
    #4   18. mar 2005 det kan de gøre... eller oz er der måske et kaos af blandede ledninger?? hvilke farver er der?

• #5   18. mar 2005 der er lidt af et kaos!!!! går lige ned og kigger hva farve de har............

• #6   18. mar 2005 De farver der er i den ene samle-muffe er: blå, rød/sort, gul/blå, hvid/blå, sort/hvide prikker, blå/hvid, gul/rød, hvid/rød

Den anden muffe: grå/blå, sort/blå, grå/rød, hvid/sort, sort.

Kommentér på:
Mitsubitshi Galant.........Anlæg...

Annonce