{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

att : dumpet på intercooler {{forumTopicSubject}}

ja det er bare lige en update på det indlæg jeg skrev i går : http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=414385


Jeg ringede efterfølgende til Applus hovedkontoret, og blev stillet videre til afdelingschefen for hele Nordjylland. En rigtig rar og forstående fyr der vidste noget om biler, jeg forklarede mig hvordan landet lå og at jeg kunne bevise at min bil var født med IC. Han ville så lige ringe til ham synsinspektøren der havde synet min bil og høre hans side af sagen.
En time efter igen fik jeg så et opkald af afdelingslederen, der så sagde at det hele var gået i orden og at jeg ikk behøvede at bevise noget. Og til sidst sagde han at hvis jeg nogensinde fik andre problemer med lignende sager så skal jeg bare ringe direkte til hans nummer...

så det kan altså godt betale sig at brokke sig om sit syn.



vedrørende Intercooleren, så kan din bil GODT synes med stor FMIC forudsat at den er født med intercooler fra fabrikken


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  att : dumpet på intercooler
  • #1   25. jul 2008 Godt du gjorde noget ud af at ringe rundt.

    Vi skal ikke finde os i alt.


  • #2   25. jul 2008 Meget lækkert lige at høre opdateringen på det også !

    Og fedt at den er blevet synet alligevel !


  • #3   25. jul 2008 Tror faktisk ikke den går, hvis det er helt rigtigt...
    Ved at dem der eftermontere stører IC på deres pug406 turbo, får godkendelse papire med fra peugeot..
    Kender en der har fået lavet et kit til 406, som peugeot har sagt god for, ellers kunne den ikke synes..

    Men bare du fik din synet, så er det vel fint..


  • #4   25. jul 2008 K-FINN.: tja, men det er jo alligevel afdelingslederen jeg har snakket med, så jeg vil da håbe at han har styr på det... men han kom med en udførlig forklaring på at det er i orden at montere størrer IC... det er noget andet når den bliver eftermonteret, så er der nogen forureningsnormer der skal overholdes.

  • #5   25. jul 2008 Hvis vi holder os til fakta, så sker der jo det med en FMIC at den køler luften bedre = tættere luft = mere luft = mere benzin = mere forurening...

    Så rent teoretisk vil den svine mere - men ja, den gik igennem og fuck om den sviner smiley


  • #6   25. jul 2008 Ok, kan jo også være regler er ændret siden..

  • #7   25. jul 2008 Tonni : hmm, den havde jeg faktisk ikk lige tænkt igennem, men det har du jo egentlig fuldstændig ret i. Men det forueningsniveau den laver med anden intercooler kunne ikk måles her i DK, det er noget med at der skal en speciel testbænk til. så det må være en anden form for forurening han mener

Kommentér på:
att : dumpet på intercooler

Annonce