{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
371 visninger | Oprettet:

seat leon hjælp !! {{forumTopicSubject}}

hej..

har købt mig en seat leon, som jeg fik sænket fra forhandleren af.

den kommer med sådan nogen underlige klunk lyde hver gang man drejer, eller kører over noget, det er slrmt især hvis man drejer samtidig med man holder i noget grus.

folk siger det er fjedrene, dem har jeg fået skiftet nu, de siger de ikke kan gøre noget, min svigerfar har samme problem.-

er her nogen herinde som har samme problem med sænket biler ??

håber nogen kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  seat leon hjælp !!
  • #1   7. aug 2008 ann

den er sænket 35- 40 mm mener det er 40

• #2   7. aug 2008 er det ikke bare stabilisatorarmen der går på? - min gør godtnok ikke selvom jeg er 45mm nede foran - men mange siger man skal have en justerbar arm på når man kommer ned til 40. - for at det ikke sker.

• #3   7. aug 2008 Hey er det en 1P for så er jeg usikker på om det er samme problem. Jeg mente en 1M som min egen.

• #4   7. aug 2008 hvor gammel???

det kan evt være dine tårnlejer.??

• #5   7. aug 2008 Hvis det er 1M ( 99-05) Kan det skyldes dårlig tårnleje eller at den ikke er spændt ordentligt sammen ved tårnlejet, det kan også være en bærekugle. men tjek lige den bagerste bøsning i bærearmen, de har det med at slippe i gummiet og det giver seriøst klonk klonk lyde hvis du kører over noget ujævnt.

Husk iøvrigt at løsne de 2 bolte i bagbroen/ bagbros bøsninger, mens bilen står på alle hjul og spænd dem igen. På den måde får bøsningerne lov til at slippe af med det vrid som fremkommer når du sænker bilen. Bare et hint. Mange glemmer lige at gøre det. Også værksteder.

Kommentér på:
seat leon hjælp !!

Annonce