{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Søger VW mekaniker - Holstebro & omegn {{forumTopicSubject}}

Hey

Jeg bor i Holstebro, men kører gerne efter det. Max distance er vel 50km eller sånoget - det finder vi ud af.

Jeg har et problem med min Passat 3B, det har været der siden jeg fik den (september '07). Det er som om der slet ikke er nogen blød overgang, når jeg skifter fra ét gear til et andet. Det samme gælder fra frigear til første - der er den rigtig svær. Det er inde for de sidste 3-4cm (mærkes det til) at overgangen er. Når jeg presser koblingen - hvad der føles som - 3-4cm ned, kan jeg skifte gear, uden nogle mislyde eller noget. Det er som om, at når jeg kører bykørsel og koblingen derved bliver brugt meget, så bliver overgangen kortere og kortere. Jeg har bare brug for en VW mekker til at bedømme, om der skal en ny kobling til, eller hvordan og hvorledes. Måske bare ved at køre en lille tur i den. Jeg havde en kammerat til at kigge på den, lige kort, da han skiftede udstødning på den. Han luftede én eller anden slange ud (tror jeg det var :P) men det har ikke hjulpet. Han sagde også at det kørte som det skulle dernede, så han ville gætte på at det var koblingen - for den skulle ihvertfald ikke gøre som den gør.

Hvis der er én der har lyst til at hjælpe, så ring eller skriv på: 24 48 22 11 , skriv en PB herinde, eller en mail på styxx@lentoviolento.dk .. Så kan vi lige snakkes ved!

Det er pisse fucking irriterende at køre med .. Såh.. Plix plix plix! smiley

/Christopher N


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger VW mekaniker - Holstebro & omegn
Kommentér på:
Søger VW mekaniker - Holstebro & omegn

Annonce