{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.719 visninger | Oprettet:

Ekstremt sygt fucked problem med VB!! {{forumTopicSubject}}

Hey hey folkens.. Jeg står her på mit arbejde (Er selv mekaniker) med et SYGT problem med min vectra B..

Altså, problemet er jo, at der egentligt ikke rigtige er noget der virker, jo min motor, kører og starter fint, der er ikke noget. Det er det elektriske det er galt med.

1: Mit speedometer lys, parkeringslys, op-ned justering af instrument belysning, instrument belysning VIRKER IKKE! Der er ingen reaktion på noget som helst fra lyskontakten.

2: Mit havariblink + normalt blinklys virker ikke! Uanset om blinkarm er afmonteret eller ej.

3: Problemet har jeg egentligt haft al den tid jeg har haft bilen, bare uden jeg vidste jeg. Da jeg købte den i Januar, der var det ikke altid jeg kunne tænder / slukke min elbagrude. Det tænkte jeg ikke mere over, for regnede bare med at det var kontakten der var ved at være dårlig. Så begyndte min bil med at når jeg blændede op for det lange lys, slukkede mi speedometer lys, og min bass slog lige fra i 10 sec, og kom så igen. Så fik jeg Xenon lys på, og ja, det er rigtigt tilsluttet og virker fint, og der er en rigtig god stel til det!. Så blev det værre, og mine instrument nåle begyndte at falde helt ned, når jeg blændede op, og kom så op på plads igen. Her for 2 uger siden, begyndte min blinklyslampe så at lyse konstant, og problemet med at jeg ikke kunne tænde instrumentlyset begyndte sammen med.

Nu står jeg her, med et fuldstændigt adskilt instrumentbord. Speedometer er gennemgået for fejl. Alle relæer + sikringer er testet, kan ikke umiddelbart se nogle ledningsbrug.

Nogen der har nogle ideer? Vil virkelig gerne have den lavet iaften. smiley

I mine øjne kunne det godt lyde som en stelforbindelse der begyndte at skabe sig, men ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ekstremt sygt fucked problem med VB!!
Kommentér på:
Ekstremt sygt fucked problem med VB!!

Annonce