{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.622 visninger | Oprettet:

Bmw e30 sænkning! {{forumTopicSubject}}

hej! jeg ville lige høre om det virkligt kan passe at man kun kan få orginal 20mm sænkningssæt til bmw e30 320/325. har hørt ved koed3 og de har kun fra 40mm og op,ellers er det orginal m tech fjæder 15-20mm i sænkning til 675kr stykket! er det nogen der ved om man kan få et uorginalt sæt til en mere overkommelig pris! mvh tommy.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e30 sænkning!
  • #1   2. sep 2008 Hvad med noget gevind undervogn? det ville klæde din ellers fine e30ér rigtigt godt!

  • #2   2. sep 2008 kan skaffe 40-40 og 60-60.
    skriv privat vis det er


  • #3   2. sep 2008 den er sænket 40mm nu,men jeg vil ha hævet den ledt igen, da den skrver udstødningen og frønden på næsten alle opkørelser,det er jeg blevet trat af! så jeg er på jagt efter et 15 til 20mm senkningssæt! en gevind undervogn er alt for dyr til en e30ver!

  • #4   2. sep 2008 tommy J .... what ? skraber din udstødning på næsten alle opkørsler med 40mm... ?

    jeg køre med 60mm sænkning og 16" fælge, og den skraber aldrig på, hverken på kofangere eller udstødning


  • #5   2. sep 2008 tror ikke det er muligt at få 20mm sænkning.. det meste normale er det originale eller 40mm, eller som du selv skriver en mtech undervogn..

    om du vælger en mtech undervogn eller den originale går ud på et, den vil overhovedet ikke se sænket ud...


  • #6   2. sep 2008 har en kammerat der har sænket sin 85 hele vejen rundt, den skraber da på ingen måder på ??

  • #7   2. sep 2008 nå! det tror jeg så ik heldt på, ik med 16 tommer fælge med lave dæk! så er den 45mm laver en min er nu! det er jo heller ik fordi jeg ik kan køre nogen steder, det er bare trahlst at man ske ha det i bag hovedet at man ikke bare kan køre op eller ned af opkørelserne uden at man ska heldt ned og holde stelle og så snige sig op over 50% af gangene man køre over fortovet!

Kommentér på:
Bmw e30 sænkning!

Annonce