Compresser Stall.....skadeligt??? {{forumTopicSubject}}
Hey.
Nu har jeg et stykke tid, med vilje, kørt med compresser stall på golfen.
Tror bov´en er sat for stram, for den gjorde det også da jeg købte den.
Spørgsmålet er så;
er der nogen der har fundet noget bevis på at det overhovedt skader turboen?
Ved at min golf har kørt med det over 1 år nu, og den har hverken mistet effekt eller lyder anderledes end den startede med. Og turboen levere det tryk den skal.
Vil så også sige der kun er compresser stall når jeg ikke køre i høje omdrejninger.
Hvis jeg når over 3.500 omdr. så pifter bov´en som den skal.
Hvad er jeres erfaringer?
Mvh
Kim
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 61 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.585
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 61 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.585
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 61 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.585
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 61 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.585
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 39 Svar: 2.947
Tror du så ikke bare det fordi du ikke har særligt højt ladetryk under 3500 omdr? Hvorfor BOV ikke siger særligt meget og måske kunne fejl fortolkes til stall
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 52 Biler: 10 Emner: 33 Svar: 2.208
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 518
Og ved daglig kørsel ligger jeg sjællendt over 4.000 omdr.
Compresser Stall.....skadeligt???