{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.729 visninger | Oprettet:

R
R
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.800

Bil Ryster de første 5 min kold motor? {{forumTopicSubject}}

Bilen er en 206er som har kørt 90.000. Hvis den har stået stille i over et døgn cirka ryster bilen en del de første 5 min man kører. Det rattet og gearstangen osv som ryster i det? Noget som man bør få tjekket op eller bare fordi det er peugeot og den er kold??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil Ryster de første 5 min kold motor?
  • #1   13. sep 2008 kan være fordi den ikke kører på alle cylindrene, hvornår har du sidst fået skiftet tændrør på den??

• #2   13. sep 2008 Den har fuld service bog så det burde vel være gjort ved et service? Det somsagt kun hvis den har stået stille længere tid. Den trækker ikke dårligere den ryster bare en del. Hvis den ikke trak på alle cyllinder kan det vel mærkes på bilen træk kraft:-)

• #3   13. sep 2008 ja det burde det, har du nogle store alu fælge på?? for de kan godt ryste når dækkene er kolde og stået natten over, for så laver de sådan en flade, så skal de lige køres varme før de ikke hopper

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #4   13. sep 2008 Jeg må tilslutte mig Jesper og sige, at det lyder som dine dæk der forårsager dit "problem" smiley

• #5   13. sep 2008 der 17" på og så på standard undervogn- Men har ikke tænkt på det ku være grunden smiley Må se om det stopper når der ryger vinterdæk på tak for hjælpen

Kommentér på:
Bil Ryster de første 5 min kold motor?

Annonce