{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.498 visninger | Oprettet:

ford mondeo 1997 1,8 problemer..:S {{forumTopicSubject}}

hey bg.. jeg er den heldige ejer af en ellers dejlig mondeo fra 1997..
den har kørt 145000 km. nyserviceret.. med olie osv osv..
nye tændrør
ny kobling.
alt sammen meget lækkert.. `MEN.

den er bare virkelig virkelig langsom... meget meget meget langsom.. har haft 3 andre mondeoer osse med en 1,8 16v. motor..
men der er bare ik noget træk sådan rigtig i den her..

troede den gang jeg købte den for ca 6 måneder siden.. at det var fordi at det var et ældre ægtepar der havde haft den før, at den var lidt død i det.. men nu har jeg kørt 11000 km i den.. på en pæn måde.. alså gode lange ture fra skive til kbh osv.. har de sidste 3000 km givet den noget gas når den var godt varm.. tænkte at den trængte nok til at blive brændt lidt igennem.. men den er stadig meget meget død.. til sammenligning.. kan der tilføjes at den er ca lige så død i optræk som min morfars opel cosa fra 85 som er en 1,1 ?!?! og det er helt seriøs..
den bruger hverken vand eller olie.. overhoved. og forstår ik hvorfor lige den her er så død ? nogen der har nogle ideér til hvad der er i vejen med den?! har haft en mekaniker til at kikke på den.. og han kom med en kommentar om at det var fordi den havde "guligt" ventildæksel ?! og forstår ik lige hvad han mener med det.. de andre jeg har haft har aldrig været så døde.. man kan ikke overhale en der ligger med 80 kmt.. uden at have mindst 2.km til det for så langsom er den. og det er vel og mærket osse selv om man gear ned.. ?! please help :(:(:( ? :((

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ford mondeo 1997 1,8 problemer..:S
  • #1   28. sep 2008 hmm tjek tændings system kabler osv tjek om din tandrem sidder som den skal hvis man er i besidelse af special værktøjet til og låse knaserne så er det hurtigt og se om den står et par tænder forkert eller vil mit bud være noget luft masse måler vand temp måler eller noget i den dur

• #2   28. sep 2008 okay .. tak for budet smiley tror jeg blir nød til at køre ud på ford med den. og give en formue for at få fundet fejlen. vis det har noget med tandrem osv at gøre.. skal jeg ikke rode med noget som helst smiley .. så ender det bare med at jeg smadre et eller andet..

det kan da vis godt gå hen og blive en dyr omgang lyder det til.. smiley

• #3   29. sep 2008 udstødning proppet til måske?

• #4   4. okt 2008 nix udstødningen burde det heller ik være.. den er helt ny incl. kat.. ?! :S

• #5   22. dec 2008 hej henrik S

har samme problem med min den trækker heller ikke særlig meget som min anden mondeo jeg havde samme motor 1,8 , har du været hos ford og fået det lavet ? eller fået løst dit problem på anden måde ? hilsen lasse

Kommentér på:
ford mondeo 1997 1,8 problemer..:S

Annonce