{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.158 visninger | Oprettet:

Pris på div: Ratslør, rust og udsætter {{forumTopicSubject}}

Sad og lavede mig en liste over ting jeg bør få lavet på min Mondeo, og det viste sig at være en del ting hehe smiley

Men jeg kunne godt tænke mig at vide sådan cirka hvad det koster, vi snakker om:

Ratslør (ikke meget, den gik gennem syn uden anmærkninger, men nok til den ryster ved +130km/t)

Ægte Mondeo rust i begge bagskærme + en 5kr plet i taget ved forruden smiley

Ved konstant fart i fugtigt vejr laver den udsættere, som er utrolig irriterende (og som jeg allerede har givet 2000kr ved Ford for en ny luftmasse måler)

Er der nogen som har haft disse problemer og fået dem lavet, som kunne give mig en cirka ide om prisen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på div: Ratslør, rust og udsætter
  • #1   8. nov 2008 Uden og være helt sikker gætter jeg på 1.8 zetec ? For den motor er der mange der har problemer med, jeg ville køre over til ford og få motoren udlæst for fejl. Det koster vel 350 kroner men det kan give dig en god ide, og så er tændrør og tændkabler altid udsat når det er fugtigt, og er de utætte kan det give udsættere.

• #2   8. nov 2008 Nej det er dog en 2,0 zetec-e med silvertop, men tvivler sq godt nok på Ford kan gøre meget mere, har haft den deroppe 2 gange for rystelserne, og givet over 10.000kr og den ryster stadig, og nu finder jeg så selv ud af at det nok er pga ratslør smiley
    Samme med udsætterne, der målte de på den også skiftede så luftmassemåleren som så hjalp lidt, men den sætter stadig ud, men kunne da være jeg som du siger skulle tjekke tændrør og kabler smiley

• #3   8. nov 2008 Nope fælgene er afbalanceret 3 gange, bilen er sporet og dækkene er Michelin de bedste (kostede mig 2000kr pr dæk :S ) Også derfor jeg er ret ked af at den stadig ryster...

Men ja, jeg får tjekket tændkablerne efter og evt skiftet dem smiley

Kommentér på:
Pris på div: Ratslør, rust og udsætter

Annonce