{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.771 visninger | Oprettet:

Ingen tænding {{forumTopicSubject}}

Jeg har et stort problem med min bil. Den har strøm nok på, men gør intet når jeg drejer nøglen. Den siger ikke en lyd.

Havde også problemet forleden, og fik bilen sendt på værksted med falck, men mekanikeren fandt ingen fejl, da han fik den startet næste morgen uden problemer, og siden hen startede han den et hav af gange.

Jeg kan måske være heldig at den starter senere eller imorgen, men er der nogen der har en ide om hvad der kunne være galt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen tænding
  • #1   9. nov 2008 De stelforbindelse er lettere defekt...

• #2   9. nov 2008 min første hyundai accent jeg havde lavede samme lort den kom på værksted og der fandt de ingen fejl da det kun var "periodiske" fejl.. men utroligt nok forsvandt det efter jeg fik en ny generator .. ved ikke hva det kan have med den og gøre ved bare fejlen forsvandt smiley

• #3   9. nov 2008 Hvilken bil? Og hvad helt præcist gør den? Drejer starteren, eller klikker den bare?

• #5   9. nov 2008 bundstykke

• #6   9. nov 2008 Hej

Hvis det er den bil i din profil og den er med automatik så er det sikkert ved gearvælgeren det er galt, prøv at trække den frem og tilbage i gear eller ryk i gearstangen og prøv igen, da der sider en føler der gør at du kun kan starte den i P eller N
    Hvis det ikke er den bil er det nok starter eller bundstykke i ratlås, måske løse forbindelser...

• #7   9. nov 2008 1. Det er ML'eren
    2. Har prøvet at bevæge gearstangen, da den blev hentet af falck sidst, og det er ikke derfor.
    3. Generator er ny (batteri og starter ligeså).
    4. Det er noget periodisk, for den kunne pludselig starte efter en nats ro...
    5. Der kommer intet klik, ingen "batteristøj", når nøglen drejes sker der intet *(dog kommer der lys og klimaanlæg begynder)
    6. Da den blev startet på værkstedet blev den sat til mercedes computer hvor der ikke blev fundet fejl.

jl ! Hvor sikker er du på at det er bundstykket?

• #8   9. nov 2008 Da det er der forbindelsen bliver skabt, ud over gear og starter, så det vil være mit umiddlbare bud, når de ikke kan finde fejl på computeren, og der er mekaniske tink som der ikke er computercontrol på, så lige derfor.....
    Man kan vel også prøve at sætte strøm direkte til starteren når det sker...

• #10   16. nov 2008 Så har vi prøvet at skifte bundstykke, desværre var det ikke her problemet lå, så mandag kigges der på en switch i gearkassen (mekanikerens ord, for jeg er helt lost her).

• #11   16. nov 2008 Har selv hatf samme problemer med min mercedes og ville sige det er bundstykker i tændingslåsen der er gået eller kan det være en stelforbindelse... evt. starteren hvis den altså kligger.....

Kommentér på:
Ingen tænding

Annonce