{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
758 visninger | Oprettet:

Eftermonter udstyr i Calibra {{forumTopicSubject}}

Hey BG..

Nogle der ved om det er muligt at få noget originalt Cruisecontrol i en Calibra v6 fra 95..?

Derud over så har jeg centralås i bilen, men ikke med fjernbetjening. Kan man få fjernbetjening til det originale centrallåssystem, og dermed det originale ledningsnet. I begge sider af sparkepanelerne sidder der en masse ubrugte stik.

Håber nogle har forstand på denne slags..

På forhånd Tak
Alex

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eftermonter udstyr i Calibra
  • #1   25. nov 2008 +nej til at du kan få fjenbetjen central lås til calibra...

men skriv til mr vectra herinde.. han kan skaffe dig fartpilot fra vectra a og den burde være den sammen til calibra´n

og de stik kan være til mange ting

• #2   25. nov 2008 Fartpiloten fra en Vectra B og Omega B samt betjenings arm fra Vectra B kan bruges i en Calibra. Det kan monteres så det ser helt org. ud. Det eneste du skal lave, er at lave et beslag til fartpiloten, montere betjeningsarm, montere koblingskontakt og trække div. ledninger. Mener enda konsollen til speeder kabelet allerede er klargjordt til fartpilot på en V6. Kig evt. i mit galleri eller på Per Olsens side www.olsenworld.dk , hvor Per har lavet en rigtig fin guide.
    Vi har begge monteret en org. Opel fartpilot i vores Vectra A. og Calibra og Vectra A er ca. 95% identisk når det kommer til kabine og ledningsnet.

Jeg vil nu mene at du meget nemt kan montere Org. fjernbetjening i din calibra. Dog med det men, at jeg tvivler på det bliver Plug and Play. Du skal selv igang med at koble tingene ind på lednings nettet.
    Hvis du kan få fat på en org. startspærre og fjenbetjeninger fra en Vectra A, 2.0i CDX årgang 94-95. Så har du org. fjernbetjening du skal dog selv forbinde det til ledningsnettet, det er nok ikke plug and play. Da jeg formoder en V6 allerede har org. startspære indb. i boxen.
    Jeg har org. startspærre / fjernbetjent central lås i min vectra og derfor mener jeg at det er relavativ nemt at installere.
    Selv uorg. fjenbetjening er nemt at installere i Vectra A / Calibra.

• #3   25. nov 2008 Lars S - Mange tak for de meget fine svar..

Var dog ikk lige det jeg ville høre, ang. fjernbetjent centrallås..

• #4   25. nov 2008 Hjlæper det så, hvis jeg siger det er små 4 ledninger der skal forbindes ved centrallås relæet. Det er mulig at jeg er elektriker og derfor ser tingende på en anden med. Men der er nu ikke meget arbejde i at lodde 4 ledninger ind på det org. ledningsnet ved samme stik og placere en fjernbetjenings box et sted.
    Plus, Stel , Låsop stel signal og Lås stel signal. Job done.

Dette ved jeg ikke med sikkerhed, men da din vogn er næsten med sikkerhed forberedt til org. alarm, kan dette også kobles til.
    Det jeg dog ikke er klar over, er om den org. alarm er fjernbetjent.

Men så skal du sikkert også havde installeret org. kabine sensore for at det kan komme til at fungere. samt kølerhjems kontakt. dette er altså langt mere omfattende arbejde.

• #5   26. nov 2008 Tak for roserne Lars S :o) , dine billeder i galleriet er også gode. Jeg kan se at vi har valgt at monterer Fartpiloten forskellige steder.

Holderen til speederkabel på spjældhuset var ikke forberedt på min VA'er, så jeg lavede selv et nyt.

Kommentér på:
Eftermonter udstyr i Calibra

Annonce