{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
627 visninger | Oprettet:

-rystende {{forumTopicSubject}}

-ja, det er sku rystende at man ikke engnag kan få oprettet sin gamle wv-golf diesel her inde..
-man skal måske have en bil til langt over 100.000 kr for og kan være med i gamet her inde?
-jeg er medlem på mc-galleriet, der er folk sku nået mere seriøse inde, men er sku godt rystet over det her inde, men havde da hørt om det..

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=63&editcomments=yes


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  -rystende
  • #1   8. maj 2005 tja, men det er jo ikke alle der ejer et digital camera..
    jeg har jo også skrevet der vil komme flere..
    men åbentbart ingen ærbørdighed her inde..


  • #2   8. maj 2005 jamen så smut? altså.. jeg har ikke set din bil på vej ind. men hvis der kun er 1 billede er det sku klart at den ikke får nogen ind stemmer..

    ved 1 billede ser man overhovedet ikke nok af bilen..
    der er større chance for at den KAN være fake..
    osv..

    men det er sikkert en okay bil du har?! min er under ombygning og ser jo ikke ud af en skid.. men med nok billeder kom den ind!

    Michael


  • #3   8. maj 2005 nå okay. hvis du ikke har et digitalkamera.. tja så må man vente? altså jeg ved det ikke.. jeg blev afvist 3 gange inden den kom ind.. gav den også gas med info og billeder =)

    kom lige til at læse oven over igen.. det er altså ikke for at lyder som en bedrevidende gnom! beklager.. men jeg deler bare ud af lidt erfaring da jeg kom ind..

    Michael


  • #4   8. maj 2005 Du ka sq da sige dig selv at der skal mere end et beneste billede til for at komme ind man!!
    Det er jo som de andre siger et GALLERI, og hvis du ikke har et digicam hvordan fik du så taget det første billede??
    La nu vær med atha så ondt af dig selv... Jeg er selv levende bevis på at hvis man gider at ta nok billeder plus skrive en slat info, så kan alle biler sq komme ind...
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=28023


Kommentér på:
-rystende

Annonce