{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
452 visninger | Oprettet:

Polo coupe "91 problemer {{forumTopicSubject}}

hej derude. Idag da jeg var ude at køre i min polo skete der det at den begyndte at dæmpe vildt fra motor rummet, og der var meget vand i motorrummet, og kølervæske dunken var tom.. da jeg for tre uger siden kiggede i motor rummet, var den imellem maks og min. Men har haft den til mekanikeren her for 3 dage siden, for at få skiftet generator, kan det være ham som har revet slangen væk til kølervæske dunken ??? håber i kan hjælpe mig ....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polo coupe "91 problemer
  • #1   14. dec 2008 Hvad tror I ... Kan jeg klage over det ?

• #2   14. dec 2008 Lidt mangel fulde oplysninger...

Du snakker om en slange??
    Er der en slange der er røget af??

For det har normalt intet med generatoren at gøre. Men mindre at det er en total evnesvag mekaniker der har skiftet den.

• #3   14. dec 2008 ... de har sat nyt motor ophæng på den , så jeg tror at det er løbet ud da de har skiftet det .... kan jeg have ret ??? og forresten jeg sagde kun til min mekaniker at den skulle kunne starte første gang, og han valgte og skifte generatoren, men det hjalp ikke og den kan stadig ikke starte første gang .. de ødelage motorophænget da de skulle skifte generator ...

• #4   14. dec 2008 Hvis det var din mekker der havde lavet fejlen var det nok sket for 3 dage siden, men det kan være en slange der har været mør i forvejen og de måske har komet til at rive i den ved generatorskift, eller at de evt. har haft en slange af, hvorfor ved jeg ikke, men du må da kunne se om der er slange der er faldet af et sted....
    Men find dig da en anden mekker hvis han ikke kan hjælpe dig bedre, vi kan jo ikke se hvad der er galt med din bil, det kan en mekker så tjek det imorgen når de åbner, og tjek nu at der er vand på når du kører hen til ham, for han dækker nok ikke en ny toppakning eler lign. hvis du kører alligevel uden vand på...

Kommentér på:
Polo coupe "91 problemer

Annonce