{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lattergas ??
  • #1   15. dec 2008 tror du ik bare du skal tune din motor på en lidt andet måde. det jo en lille motor og har ingen hk. så kan den nok ik holde til alligevel.

• #2   15. dec 2008 god måde at sprænge din motor i luften på

• #3   15. dec 2008 Hvis du kaster dig ud i det, så sørg for at der er styr på A/F ratio og tænding. Ellers risikerer du at det bliver en dyr fornøjelse.

• #4   15. dec 2008 Relativ billig måde at "tune".......og der kan opnået en del ekstra heste... (alt efter motor)

Bare lav/brug det rigtigt. Så holder der også.

Og husk. At på denne tunings måde her, belaster du kun motoren, det lille øjeblik du bruger gassen. ( i modsætning til en alm. tunet motor, som belastes hele tiden)

• #5   15. dec 2008 jeg har lavet en del på den motor efterhånden så jo lidt hk har den. Og en dyr omgang vis den siger stop nej det bliver det næppe jeg har en anden på lager og en brugt hos den lokale hugger koster kun 2000 kr..
    Jeg spørger jo net op her for at kunne lave det på den helt rigtige måde i stedet for kommer der en masse hellige mennesker der siger pas nu på , det var ikke lige det jeg kunne bruge til noget det var nu mere mennesker med erfaring med det jeg ville høre fra..

Ronni H. Takker

Kommentér på:
Lattergas ??

Annonce