{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Peter A
Peter A
Tilmeldt:
23. okt 2003
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 18

BMW M10 problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt af et problem med en gammel E30 4 cyl.. Den starter sådan set fint nok den lugter godt nok lidt af benz. når den er kold, men det gør gamle karb. motorer vel, men hvis motoren så har været driftsvarm, og den så har stået en 30-45 min (indkøbstid) så kan lortet ikke starte. Så tænkte jeg at det garanteret var vacuum dåsen der er termostatstyret, men den virker intakt nok den kan holde sig sammentrykket hvis man sætter en finger på studsen, og termostaten åbner og lukker også fint nok. Tændingen er også fin nok, så mine idéer er ved at løbe ud. Har en teori om det måske kan være svømmernålen, der ikke kan lukke tæt (har lige skiftet tanken), men er lidt ked af at skille hele karburatoren ad. Så hvis der er nogen der har haft lign problemer med en gammel M10 motor (1.6 ltr), så må de meget gerne komme med forslag.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW M10 problemer
Kommentér på:
BMW M10 problemer

Annonce