{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

passat der har kørt over 200.000 km. {{forumTopicSubject}}

hey BG.
jeg har kig på en vw passat.
men da det er en lækker bil er den jo dyr, og da det ikke er så mange penge jeg har at gøre med er det en passat som har kørt over 200xxx ville jeg da gerne høre fra nogle som har erfaring med sådan en dyt .
er mest bekymret for om der måske er problemer med den? når den har kørt så langt, men vw laver jo biler der er meget holdbare:)
men vil gerne høre nogle erfaringer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  passat der har kørt over 200.000 km.
  • #1   22. dec 2008 Hvis den har holdt service hos vw burde der ikke være noget og være bange for, regner med det er en 3b du mener.

  • #3   22. dec 2008 Personligt så ville jeg holde mig fra den. Har haft en og der røg gearkassen topstykket og tandstangen og klimaanlæget inden for et år...
    Jeg tror ikke de er bedre end andre mærker.... Og nej hverken mig eller den tidligere ejer kører som sindsyge....

    Ved de har lidt problemer med bærearms bøsninger og sådan noget. Men hvis det er et godt eksemplar kan den sikkert holde længe...Måske


  • #4   22. dec 2008 Kommer an hvor meget du kører. Hvis du kører 10KKm om året burde der ikke være noget problem, men hvis du kører 40Kkm om året kører du den hurtigt død.

    Men kommer jo også an på hvor længe du vil beholde den og hviken stand den er i.


  • #5   22. dec 2008 det jeg har i tankerne er en årgang 97-03 1.8T og jeg regner med at nok kommer til at skulle køre mellem 30.000-35.000 om året.

Kommentér på:
passat der har kørt over 200.000 km.

Annonce