{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.814 visninger | Oprettet:

Servo Golf 3 {{forumTopicSubject}}

Go' eftermiddag. Har et problem med min servo. For ca 3 måneder siden gik servoen til, min kammerat skaffede en ny ved FTZ i Hjørring og fik RØD servovæske med. Vi skiftede det hele og alt virkede perfekt. Vi glemte dog at skifte de 2 små kobberfarvede pakningsringe ved det rør som bliver skruet på servoen, så vi brugte de gamle igen. Hvilket betød at den dryppede servovæske. Da jeg så kørte til RETEC i Aabybro for at få noget nyt servovæske kunne de se når de intastede min nummerplade og kiggede i manualbogen at der ikke skulle bruges rød, men istedet en klaragtig grøn væske. Så jeg tømte væskebeholderen og servoen og hældte istedet det fra RETEC på.

Men nu er den begyndt at skabe sig. Hvis man køre 120 - 140 km/t på motorvejen og slipper gassen og kommer ned omkring de 60 - 80 km/t rykker det i rattet. Sådan virkelig ubehageligt. Rattet rykker frem og tilbage :S Det er som om der er luft i systemet. Men har fået fortalt at bilen selv udlufter? Den gør det ikke ved almindelig bykørsel osv. Aner ikk hva jeg lige skal gøre.

Håber der er nogen der kender til problemet. Bilen er en golf 3 1.8 fra 1995

Takker på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Servo Golf 3
Kommentér på:
Servo Golf 3

Annonce