{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

truong t
truong t
Tilmeldt:
25. okt 2003
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15

central lås, Hvi´ken ledninger er hvad {{forumTopicSubject}}

Har købt en central lås system til min 3 dørs bil, men kan ikke finde ud af hvad der er hvilken ledninger da monterings vejledningen ikke har de samme lednings farver som central systemet jeg har??? hvordan får jeg det installeret?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  central lås, Hvi´ken ledninger er hvad
  • #1   9. dec 2003 Er det et org sæt og vilken bil snakker vi om

  • truong t
    truong t Tilmeldt:
    okt 2003

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15
    #2   9. dec 2003 Central systemet er en universal og bilen er en corolla xli fra 90'

  • #3   9. dec 2003 Det vil sige at det universal sæt du har købt er ledingerne på motoren og ikke samme farve som dem til styreboxen, hvis der er tilfældet så skal du snakke med din forhandler da der er noget der ikke passer eller også har han et andet diregram over motorne.
    men ellers er låse ledingen blå/hvid og låseop er blå/gul


  • truong t
    truong t Tilmeldt:
    okt 2003

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15
    #4   9. dec 2003 Det var mere at styreboxen har 1000 ledninger. ledningerne til motorerne passer med farverne på motorerne, men på styreboxen er der flere ledninger tilbage. tror det er til lysene på bilen, men ved det ikke.

  • truong t
    truong t Tilmeldt:
    okt 2003

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 15
    #5   9. dec 2003 Når jeg har fået check på ledningerne, skal jeg til at installere systemet, men hvor putter jeg styreboxen. (Hvad er klogest) og hvor trækker jeg ledningerne ind til døren??

  • #6   9. dec 2003 Boxen oppe bag indstrumentbordet Så har du styr på det eller hvad ledingerne i døren er der ikke højtaler i døren så bruger du samme vej ind ellers må du bore et hul

Kommentér på:
central lås, Hvi´ken ledninger er hvad

Annonce