{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.677 visninger | Oprettet:

Temperaturmåler kommer ikke op {{forumTopicSubject}}

Har lige købt en Polo 6n fra 98, og har lagt mærke til i dag at temperaturmåleren overhovedet ikke flytter sig, var så ude og rode lidt med stikkene til termostat og temperaturføler, så virkede den lige kort med døde så igen. Er det bare en løs forbindelse? Skal siges at der heller ikke kommer ret meget varme ind i kabinen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Temperaturmåler kommer ikke op
  • #1   7. jan 2009 sikkert defekt termostat

• #3   7. jan 2009 Det er sgu ikke termostaten hvis du kan få varm luft ud af blæserne. Som du selv sagde, så var du ude og pille ved stikket til temperaturføleren hvor den kortvarigt virkede. Går udfra det er temperaturindikatoren i instrumentbordet du snakker om. Køb en ny hos vw og så virker det. Havde samme problem med min golf. De går åbenbart til med tiden.

• #4   8. jan 2009 kan sku ikk rigtig blive klog på den bil...idag der virker temperaturindikatoren. så tror altså godtnok det er termostaten det er galt med, for når jeg holder stille i indkørelsen og giver motoren lidt omdrejninger bliver den godtnok varm, men ligeså snart jeg kommer ud og køre dykker den helt ned igen.

• #5   8. jan 2009 Ja så er det termostaten...

Kommentér på:
Temperaturmåler kommer ikke op

Annonce