{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Råd ønskes: Redning af min gamle spand {{forumTopicSubject}}

Hej gutter

Jeg har en Toyota Camry 2.2 fra 92, som jeg fik ret billigt dengang, fordi at den var så kosmetisk grim.
Dengang troede jeg at jeg ville kunne lave alting selv, men det lader vente på sig, eftersom der hele tiden er dyre sliddele, der skal udskiftes løbende på den.
Har allerede brugt alt for mange penge på den nu, selvom jeg kun er på SU og føler mig derfor lidt fanget af investeringen nu.

Karrosseriet er rusten og trænger til en omlakering, motoren trænger til at få skiftet sine pakninger. Desuden skal næsten hele ophænget også udskiftes.

Jeg har hørt at det kan betale sig at køre bilen til Polen eller Tyrkiet for at få den lavet som ny og omlakeret (Og endda få den stylet).
Er der nogen der ved noget om det, eller har nogle erfaringer desangående?

Den kører fantastisk og spinder. Er virkelig glad for denne SU-limousine og vil meget gerne beholde den, selvom jeg har sat den til salg smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd ønskes: Redning af min gamle spand
  • #1   12. jan 2009 Tror desværre den er til skrot hvis man tænker i økonomi.

  • #2   12. jan 2009 Hvis du vil beholde bilen selv i mange år kan det da godt betale sig at få den renoveret i top og evt. stylet.
    Men også kun hvis du selv vil køre i den, men uanset vil du nok tabe penge på den..
    For det første er der ikke kommet så mange af dem til DK, og derfor er der ej heller så mange uoriginale at vælge imellem til modellen.
    Sidste år blev der i DK synet ca. 850 af denne modell, og det siger lidt om det lave antal af dem.
    Jeg har selv kørt taxa i den modell samt 3,0 V6érn og jeg syntet de kørte godt, men dengang i 92-95 var det utroligt svært at få dem lavet hurtigt da de aldrig havde delene hjemme ved toyota.
    Men evt. polen som du skriver hvis du vil gå den vej, eller find en billig mekker herhjemme der kan give dig et samlet bud på den, meeen en totalrenovering og evt. styling løber hurtigt op...


  • #3   19. jan 2009 Tak for feedback, det er yderst værdsat.

Kommentér på:
Råd ønskes: Redning af min gamle spand

Annonce