{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  beste alarm
  • #1   17. jan 2009 Det er et spørgsmål, der er lige så mange svar på, som der er bilmærker på markedet.

DEFA er, så vidt jeg ved, den eneste alarm, der er godkendt af danske forsikringsselskaber, og det betyder jo lidt for forsikringspremien smiley

• #2   17. jan 2009 ved du hvor man kan købe den henne?

• #3   17. jan 2009 Ved du hvorfor DEFA er godkendt ? .. Hvad gør lige den speciel?

Mest fordi jeg HAR defa .. og hvis jeg kan malke forsikringen såh.. heheh

• #4   17. jan 2009 Jeg aner ikke hvorfor DEFA skulle være så speciel - men der er vist flere bilproducenter, der bruger DEFA-alarmer som std. udstyr (mener at VW bruger DEFA).

For at et forsikringsselskab overhovedet vil overveje, at nedsætte præmien pga. en alarm, så skal alarmen være monteret af en aut. forhandler.

• #5   18. jan 2009 Vw bruger ikke defa, de bruger cobra. Og Viper,Clifford er også geodkendt af forsikringsselskaber, prøv evt ww.pes-danmark.dk de har viper etc. og er dygtige det kan være de kan give dig en god pris.

Men Jeg tror ikke du får nedslag hos forsikringerne idag, de siger bare det skal i ellers får du en præmie som er sindsyg høj så du ikke vil forsikre din bil hos dem. Den præmie de laver er kun fordi ifølge loven må de ikke sige at de ikke vil forsikre bilen.

• #6   18. jan 2009 Dennis har du fået smidt en alarm i hos dem?..i så fald.. hva måtte du slippe?

• #7   18. jan 2009 Ja det har jeg, men prisen kommer an på alarmen og hvad den skulle kunne, men for monteringen alaene skal du regne med min. 1500 kr. men prøv at ringe til dem de er kanon flinke og gode for et godt tilbud. jeg har haft min alarm i 2 år nu og der har ikke været noget problem med den overhovedet.

Kommentér på:
beste alarm

Annonce