{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.498 visninger | Oprettet:

Hjælp til Mitsubishi Colt som går ud {{forumTopicSubject}}

Hej derude,

Håber i kan hjælpe mig med et problem min Colt har. Det er en Colt årgang 97 med 1,3 motor.

Den er her efter det er begyndt at blive koldt begyndt at te sig underligt. Den startede med at hakke utroligt meget under acceleration når motoren er kold.
Det er den så stoppet med nu efter at have skiftet tændrør på den.

Nu gør den istedet det at når den er kold, så kan den ikke holde tomgangen og den kan heller ikke tåle at man bremser ned og træder koblingen ned samtidig da den så går ud. Den kan ligeledes finde på at gøre det når man kører og sætter den i frigear.

Den er lidt svær at få liv i igen bagefter, men det lykkes altid med masser af speeder-pump.

Jeg håber i har nogen ideer til hvad der kan være galt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Mitsubishi Colt som går ud
  • #1   22. jan 2009 hej har du haft køret tanken i bund og har du kigget i dit benzin filter om det fyldt med lort og ellers prøv at købt sådan en spay til at rense dysser du sprøjter ind i indsugning. ps tjek da lige min colt ud

• #2   22. jan 2009 Har du målt på din NTC modstand? Temperaturføleren? Prøv at ohme den igennem, både mens den er kold og varm. Den skulle gerne ligge på 2-3 k-ohm i kold tilstand og 2-400 i varm tilstand. Værdierne er sådan cirka da jeg ikke kan huske dem præcist. Dog vil jeg sige at min gamle golf havde præcist samme problem, der var det en defekt vakuumslange til karburatoren, prøv at tjekke samtlige vakuumforbindelser.

• #3   22. jan 2009 Noget tyder dog på en meget fed blanding.

• #4   22. jan 2009 okay... tak for svarene... jeg vil tjekke det igennem og se om det er noget af det i har sagt smiley

Kommentér på:
Hjælp til Mitsubishi Colt som går ud

Annonce