{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.485 visninger | Oprettet:

Gearkasse kode/type polo 6n {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg skal have en anden gearkasse på min VW polo 1,4 16v'er, og vil have en 1,6'er på den. Der er noget besværligt at få klar besked om hvad der passer, og hvad der ikke gør. En kollega fand dette link: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1153379&sid=f9d9a6b92ec018a3f3702a72b8c07f9f#p1153379 hvor der er en der poster motortyper, koder osv.
Min orginale hedder CWX, og skulle have gearkassetype 085, er der nogen der kan bekræfte at gearkasser med type 085 passer på min?

Mvh søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gearkasse kode/type polo 6n
  • #1   29. jan 2009 Dem som påstår de kører med samme gearkasse er fulde af l... 16v gearkassen er gearet anderledes. så jeg ville finde en med samme kode CWX, ellers ender du med den tager flere omdr ved alle omdrejninger...

• #2   29. jan 2009 Det er mit problem her, 16v kassen kører ved meget høje omdrejninger ved høje hastigheder, fx går den 4000omdr ved 130kmt smiley en 1,6'er går ved lavere omdrejninger, og nogen siger at den bliver sløvere. Min skal tryklades og regner med en ca 170 hk, så det er ikke noget problem.
    Det eneste problem er om kassen passer direkte over på.

• #3   29. jan 2009 16V kassen vil føles hurtigere end 1,6´ern.. men tro holdbarheden er lige go eller ringe... ved bare at selv ved normal kørsel kan lejerne og differrenyialet gå i stykker.. min har kørt 123 tusind, uden problemer. men om den passer lige på tør jeg ikke sige...

Tror tit at folks højrefod er skyld i de går i stykker, ikke kun fordi den er dårlig standard...

• #4   29. jan 2009 Præcis smiley De får en del prygl sådan nogen smiley

Kommentér på:
Gearkasse kode/type polo 6n

Annonce