{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP . Min bil dør kan ikke lukke
  • #1   13. feb 2009 Går den ind i låsen? Altså kan døren trykkes helt ind som den plejer?

Hvis ja, så er det frosten der har fået låsen i døren til at sidde fast, og så kan låsemekanismen ikke holde døren inde smiley

Det plejer jeg at klare med en gang WD40... Men vent til i eftermiddag hvor det rent faktisk ikke er frost længere...

• #2   13. feb 2009 Og nå ja... Hvis det er helt af h.... til, så tag noget kogende vand med, og sprøjt ind i låsen når du har døren åben ( der hvor hængslet i karossen griber fast i låsen) - det kan i de værste tilfælde smelte isen smiley

• #3   13. feb 2009 Jeps.. som Tonni L siger kan låsemekanismen sagtens fryse til... varme løser problemet her og nu og WD40 sikrer at det ikke sker igen...

MEN... jeg ved at selve låse-kloen... altså det der stykke messing der sidder på siden af døren og som griber om krogen på B stolpen.. den ved jeg er begyndt at være svag på de gamle Golf II'er havde samme problem med min... fik den langt om længe lukket og så kunne den ikke åbnes igen... Tjek lige ved at trække en stort søm igennem låsen... altså efterligne hvordan krogen skubbes ind i kloen og tjek åbnemekanismen ved at tage fat i håndtaget et par gange som om døren skulle åbnes...

Gav ovenstående overhovedet mening??

• #4   13. feb 2009 Havde det samme problem med min ZX'er... Det var netop låsemekanismen der var lidt sløv når det var frost. WD40 er vejen frem smiley

Jimmy

• #5   13. feb 2009 Husk da lige også at give alle gummi-lister en god gang silicone... altså spray eller stift.. IKKE og jeg gentager IKKE bygge-silicone smiley

• #6   13. feb 2009 Tonni L måske ikke lige kogende vand,så er problemet der jo igen imorgen, kør forbi en tank og køb en lille låse spary til ca 20 kr. eller ja wd40 kan også gøre det..

• #7   13. feb 2009 Tak for rådende..

• #8   13. feb 2009 For nej den kan ikke lukkes helt.. Den kan lukkes ligesom når man nogle gange ikke får lukket døren og lige må smække røven imod.. Men her sker der så bare ikke noget..

• #9   13. feb 2009 da sQuirrel - nogen lunde mening.. Nu er Catja der skriver her, måske min kæreste har mere forstand på at forstå Bil mekanisme.. Vil prøve senere.

• #10   13. feb 2009 min gør det os nogen gange. det låsen der falder ned så den står som låst. så kan du ikke lukke den igen uden af den komme op.

Kommentér på:
HJÆLP . Min bil dør kan ikke lukke

Annonce