{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

kasper t
kasper t
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

pug 306 GTI Bilen tikker hårdt. {{forumTopicSubject}}

hej jeg er ny herinde og er ikke mekaniker. jeg har en Peugeot 306 GTI som har kørt fint i snart 3 år jeg har haft den.
bortset fra at sidste efter år begyndte den at have en underlig lyd. jeg snakkede med min særvanlige mekaniker, som mente den skulle planes og sagde den smed olie. ( hvordan det tænkte jeg. fylder næsten aldrig olie på den bruger ikke noget) og så ville det desuden koste 11000 for det.
det var så sidste gang jeg snakkede med ham. nå men jeg tog aligevel hans rådog fik en anden til at lave det, plus vi skiftede ventil løfterne. nu kommer så spørgsmålet den tikker virkelig hårdt. (den originale lyd var vand pumpen og er blevet fixet).

vi har prøvet at ligge extra mellemrum mellem topstykke og motor for at sikre stemplet ikke rammer topstykket, skiftet olie 3 gange og gennemgået ventilløfterne nok 10 gange. den er blevet tryk testet, og den kører faktisk som den plejer men lyden er ubehagelig og jeg er bange for lortet går i stykker før eller senere. der er lagt en skarpere knast i ellers er motoren original.

Håber der er nogen kloge hoveder der kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pug 306 GTI Bilen tikker hårdt.
Kommentér på:
pug 306 GTI Bilen tikker hårdt.

Annonce