{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Tilslutte horn til alarm? {{forumTopicSubject}}

Har et Defa Patriot alarmsystem i bilen. Der er ikke sat nogen sirene til, og det eneste tegn på at alarmen er igang er derfor kun de blinkende lygter.

Mit spørgsmål er så om det ikke er muligt at tilslutte bilens standard horn i stedet for en sirene? Jeg kan se at indgangen på boksen er et stik på 4 huller.

Kan man det, og evt. hvordan gøres det så?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilslutte horn til alarm?
  • #1   17. feb 2009 Du skal tilslutte en ekstern sirene, det er ulovligt at bruge bilens org. horn som sirene, men normalt er det 2 sorte ledningern fra det store stik, pin 8 og 9 men det kan være at det er defas silent alarm du har i

  • #2   17. feb 2009 hmm det sidste fik jeg ikke helt fat i.
    Det sorte stik hvorfra?
    Og hvordan finder jeg ud af om jeg har silent alarm?

    og mange tak for hurtigt svar smiley


  • #3   18. feb 2009 Det er ikke et sort men stort stik sidder i midten af alarmen hvor de fleste ledninger kommer fra, og det er så pin 8 og 9 du skal bruge

  • #4   18. feb 2009 hmm undskyld hvis jeg spørger dumt...
    men sidder her med manualen, og kan se der er 10 stik på boksen, hvor de største stik har 8 pins. Og stikket til alarmen har kun 4 pins.
    Men de pin 8+9 du snakker om, er det der hornet skal tilsluttes, hvis det er?

    Og hvis jeg nu går ud og køber en sirene, skal det så være en Defa sirene, eller har de fleste sirener et stik med 4 pins?


  • #5   18. feb 2009 hvad står der på manualen af serie nummer hedder den 800 eller 820 etc?

  • #6   19. feb 2009 det er 700-serien

Kommentér på:
Tilslutte horn til alarm?

Annonce