{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.780 visninger | Oprettet:

Skoda Fabia ll motorlampe {{forumTopicSubject}}

Jeg har et lille problem, for efter en bekendt sku hjælpe med at prøve at sætte en sub i og tog tændingen fra bag på anlægget er den begyndt at blinke i forvarme lampen... Alt virker som det skal undtagen fartpiloten, men har fået at vide det er normalt den ikk virker når den blinker i den lampe...
Testeren siger det er en stoplys kontak, men har både skiftet den og koblings kontakten... Er der nogen som har et råd eller et forslag til hvad det kan være, for er sgu nervøs for garantien ved at køre den på værksted når vi har haft pillet ved det.... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoda Fabia ll motorlampe
  • #1   26. feb 2009 hej

    Prøv at køre på et uaut. værksted og få den fejlkodeudlæst og i samme omskæring at få slettet gamle fejl i hukommelsen på Computååårn. Det burde man måtte uden at din garanti ryger. Ellers SPØRG dem.

    Hvis det fortsætter så kobl de ting fra I har lavet, få evt fejl slettet igen og se om det stadig er der. Hvis det fortsætter - så kør på værksted, Skoda/SMC whatever.

    Lyder det ad helvede til? smiley


  • #2   26. feb 2009 Mange nye og nyere biler kan lave de underligste ting efter man har rodet med Strøm.

    Prøv at tage polerne af batteriet i ca 30 min,monterer polerne igen og vent ca 10 min ell. måske lidt længere uden at åbne dørene "gi bilens computer tid til at RESET sig selv" Og når du ikke kan holde vente tiden ud længere så åben døren og prøv at Starte bilen.

    Dette er ikke en LØSNING på dit problem,men en MULIGHED smiley

    Havde et underligt strømproblem med noget lys og lamper der ikke virkede på svorgerns peugeot 206 efter montering af anlæg" hans bil kunne slet ikke starte, starteren kørte og kørte men motoren gik IKKE igang" Lavede nummeret med at tage batteriet fra et stykke tid,og efter montering af polerne vente 1 min,da der var gået 1 min tændte info displayet i bilen af sig selv MED dørene lukket.hvorefter bilen startede uden fejl smiley "I DEN OMTALTE PEUGEOT STOD DET MED TIDEN OG BATTERIPOLERNE I BILENS MANUAL"

    Håber du finder fejlen. Hygge.


  • #3   26. feb 2009 Til Arne..
    Det har jeg prøvet men, men suben fik vi aldrig til at virke så har taget den ud igen smiley
    Men tror sgu lige jeg skal prøve den med batteri polerne... man kunne jo håbe det hjalp... smiley


Kommentér på:
Skoda Fabia ll motorlampe

Annonce