{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

ujævn svinghjul overflade {{forumTopicSubject}}

Hvor går grænsen mht til ujævnhed på svinghjulets koblingsflade?

Mit ligner en lettere brugt bremseskive - dvs de der overfladiske langsgående riller.

Er det "for" slemt, når det er på en gammel bil?

Der skal en ny kobling på, og vil kun skifte svinghjulet hvis det er nødvendigt....

Vil høre fra nogle der har praktisk erfaringer, og ikke fra folk der kun ved noget i teorien - for jeg ved godt at hvis man følger teorien, skal det afdrejes.

og goaften forresten smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ujævn svinghjul overflade
  • #1   26. feb 2009 Altså hvis jeg var på arbejde blev det skiftet... men havde det været min egen bil var der bare røget en ny kobling på...

• #3   27. feb 2009 Bo L:

lur mig om det ikke er rusken der er problemet - derfor jeg vil skifte koblingen hehe smiley

Nu får du lige historien:

ny kobling monteres og virker perfekt, en måned efter dør motoren.

Ny motor blir smidt i, der blir brugt det gamle svinghjul og gamle kobling - hvor jeg så er nået til nu - og hvor den rusker når jeg sætter igang.

Da jeg monterede den nye kobling første gang var overfladen ujævn, men ruskede ikke - så monterer jeg det hele på en ny blok, og så rusker den.

Får du noget brugbart ud af den historie? Ud over at der er 50/50 chance for at den ujævne overflade er skyld i ruskeriet?

• #4   27. feb 2009 min kammerats bil lige fået slibe svinghjul

pga den vr ujævn og det hjalp plus giver lidt bedre greb på koblingen pga de bygge til ramme en flad flade(kæft det var svært skrive)

Kommentér på:
ujævn svinghjul overflade

Annonce