{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er koblingen røget hjææælpp
  • #1   6. mar 2009 et indlæg af gange er nok....

• #2   6. mar 2009 måske er kabler knækket, eller udrykkerlejet er smadret?

• #3   6. mar 2009 Kan ikke lige huske det helt rigtigt, men mener at det er en stang og en arm inde i gearkassen hvor der er en arm der kan knække yderst i gearkassen måske den er røget sig en tur.
    For hvis du kan trække armen ned med hånskraft eller lign, så er det ikke din kobling eller udrykkerleje, da du ikke har beskrevet nogle sindsyge lydt da koblingen gik i bund eller efter, så er sikker på at der ikke er noget galt det...
    Meen hvad mener du med at koble hårdt ud, ??? mener du ??? og hvorfor kobler men hårdt ud ??? hvis jeg jege skal forstå den ret....?

• #4   6. mar 2009 trådt den hurtigt i bund og kan sagtens rygge den arm der sidder på gearkassen med en finger

• #5   6. mar 2009 Ok, så skal du ind via dækslet i enden på gearkassen der sidder et stort runde VW dæksel du skal have af og inde bag den sidder der en arm og nævnte stang, den mener jeg du kan afmontere, og du kan både købe arm, stang og dæksel ved VW...

Men hæng mig ikke op det, har kun været med til at lave det en gang... hvor symptomerne var de samme.

Kommentér på:
er koblingen røget hjææælpp

Annonce