{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.262 visninger | Oprettet:

Erffaringer med ALDI motorolie? {{forumTopicSubject}}

Hej hej gutter..

Så i dag i aldi at de sælger motorolie 10W40.
Olien kommer fra belgien, et kendt belgisk brændstofmærke.. Kan ikke huske havd det hedder? Noget med Pen? (Hvis nogen ved det må de gerne skrive)

Nå jeg vil bare gerne høre om der er nogen der køre med det, og hvad de har at sige til det olie..?
Det understøtter alle de krav nyere biler har.
Det meningen det skal i min b18 motor

Kan i ellers have en god aften smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erffaringer med ALDI motorolie?
  • #1   10. mar 2009 ik fordi jeg ved noget om det, men 4 liter ESSO olie i harald nyborg, koster 129 kr.. det vil jeg nok vælge, esso er da et gammel kendt mærke om ik andet, men meget af det "billige" olie, er discount 2 sorterings olie fra de store selskaber.

• #2   10. mar 2009 Hej, mine svigerfoks har kørt med den olie i flere i, bilen kørre da endnu og ingen rep ppå motoren.... Tror det er ok... Kører dog selv med Helix Shell

• #3   10. mar 2009 gode harald, okay mange tak:)

skriv folkens hvis i ved noget..

• #4   10. mar 2009 syntes bare efterhånden mobile,castrol osv. er pisse billigt i bla. silvan, harald nyborg, og andre lavpris varehuse..

købte selv 8 liter shell helix 5w40 for 369 kr i bilka, på tilbud..

hvorfor spare på noget, der har så stor betydning på kværnen og sliddele i motor smiley

du vil jo heller ikke have blod fra en syg mand smiley

• #5   10. mar 2009 jeg kørte med det på en punto 188 den klonkede i kold motor skiftede til penzoil så stoppede det

• #6   10. mar 2009 shell helix olie kører vi på det er noget godt olie....

• #7   10. mar 2009 Hvis man nu havde en gammel corolla som slugte mere olie en benzin havde jeg nok valgt det billige smiley

• #8   10. mar 2009 Penzoil? Nej, mon dog?

ESSO's og Mobil olie, såsom dem de sælger i Harald Nyborg og andre discount-butikker, er lige så godt, som olie af samme kvalitet solgt hos en mekaniker eller et autoriseret værksted. Kig bag på olien om den opfylder de krav som din instruktionsbog foreskriver.

• #9   10. mar 2009 martin det er meget let at opfylde de krav men spørgsmålet er hvor god olien er når det kommer ti l stykke det er noget der hedder træk og trykstyrke i oliefilmen og det er der den går galt når en fiat som jeg fortæller om klonker så er det fordi der er et leje det får smadret sin oliefilm..

Med Venlig Hilsen Rasmus

• #10   10. mar 2009 Det er jo de hersens standarder, API og SAE som de bliver katagoriseret efter, og man må jo så stole blindt på det producenten forklarer på deklarationen?

Men igen, JEG ville ikke have noget imod ESSO, Mobil eller andre kendte mærker til billige priser. Derimod ville jeg aldrig købe ukendte mærker.

• x x
    x x Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 80 Svar: 491
    #11   10. mar 2009 Jeg bruger det

virker ok

men har så også en gammel fiesta:-)

Kommentér på:
Erffaringer med ALDI motorolie?

Annonce