{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Latterlig forhandler .. Hvad fanden ka {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en Seat Toledo fra 2001 den 19/10-2008 . Allerede fra dag 1 af var der problemer med bilen, Jeg har 6mdrs garanti på bilen. Bilen gad ikke trække ordentligt og der blev ved med at komme op på computeren at den kørte med for meget ladetryk og turboen gik i nødposition
Så han tog den ind. Men den bager han har stående i sit værksted må da have taget sin uddannelse igennem et brev kursus. Først var det temperatur måleren der gik. Fik jeg skiftet uden problemer. Næste gang var det at Turboen gik i nød stop. Så fik jeg skiftet nogle vakuum slanger, 3 dage efter gjorde den det igen. Så fik jeg skiftet en N75 ventil og et pumpe hus eller hvad han kaldte det. 1 uge efter det gjorde den det igen, men ikke nok med det efter hans forhandler havde bilen inde havde hans mekaniker ikke skruet tingene ordentlig på så der var sprinkler væske i bilen og det flød ud med det. han havde ikke sat nogle ringe ordentligt på turboen så den raslede og jeg ved fanme ikke hvad. Nå men Seat i ballerup havde sagt at det nok var Wastegateventilen der var røget. Men min kære lille gode forhandler mand ville ikke skiftet turboen for han troede det var noget pis at den skulle gå i stykker .. "Sådan en går aldrig i stykker, den holder bilens levetid ud, jeg har kun skiftet 1 turbo i mine 18 år som forhandler" bla bla bla
Seat tog bilen ind, og konstaterede at det var turbo'en der var defekt. den fik jeg skiftet efter mange timers diskussion med forhandleren fik jeg den skiftet. Nu gør den problemer igen. Ringede til ham og sagde den lavede lort. han tog den ind og hans bagersvend på værkstedet konstaterede at der ikke var noget i vejen med bilen selvom den på en dag havde smidt alt køler væsken ud i motorrummet. Tog den så over til en god ven som arbejder for seat og han på 10 minutter konstaterede at toppakningen var røget, som bagersvenden på 2½ time ikke kunne finde nogle fejl. på de 4½ måned jeg har haft bilen har den været på værksted 5-8 gange. Og nu skal jeg også have skiftet toppakningen ..

Hvad fanden kan jeg gøre. kan jeg få mine penge retur.. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Latterlig forhandler .. Hvad fanden ka
  • #1   12. mar 2009 snak med fdm, det er nok det bedste bud smiley

Han sku bare en røv med tænder, den forhandler..!

• #2   12. mar 2009 hehe du har da næsten fået en helt ny bil var?? hvis han vil skifte toppakningen så få ham til det og se hvordan den så køre hvis den så går i stykker igen ville jeg få alle pengene retur

• #3   12. mar 2009 Eller kontakt Seat Danmark, du må have nogle papirer på udført reparation, købs aftale osv.
    Fdm kan hjælpe dig, men kun via gode råd, de kan ikke gå ind i sagen, hvis du ikke var medlem inden problemerne opstod eller inden køb.
    Jeg har selv lige stået i samme situation.

Djarnis

• #4   12. mar 2009 Dr. Djarnis

Precis det samme jeg oplevede, jeg meldte mig ind i FDM 3 dage efter købet af en af mine biler og kunne de ikke gøre andet end at rådgive, men de ville ikke tage sagen da jeg først var tilmeldt 3 dage efter.

En anden ting man kan gøre er at få sin kasko forsikring (Hvis man har en) til at dække rets omkostningerne og så hyre en advokat til det, det var den vej jeg tog og det virker også langt bedre at man selv stiller op med en advokat frem for at få en organisation til at stille sig op, så kan sælger få den idé at det gør han kun fordi det er gratis og ikke fordi der er noget at have det i, den anden løsning ved han ikke at det ikke er dig selv der punger ud.

Kommentér på:
Latterlig forhandler .. Hvad fanden ka

Annonce