{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.721 visninger | Oprettet:

Smc Holbæk - Tandrem på Leon {{forumTopicSubject}}

God aftens folkens

For at gøre en lang historie kort.
Jeg havde et defekt remstarmmerhjul på min Leon, det pev og sagde mærkeligt og havet fyldt tandremshuset med "rust-støv".
Det kunne jeg få lavet på reklamation hos Smc i holbæk. De skifter kun selve remmen og det defekte hjul og intet andet. Ikke de 3 medløberhjul eller noget og de råder mig ikke engang til det. Det resultere i at bilen er blevet skildt ad igen for at få skiftet de 3 medløberhjul og vandpumpen som også er drevet af tandremmen.

Jeg fortalte værkføren for seat værkstedet i dag at de ikke skulle stå på hovdet for min skyld, bare bilen blev 100% iorden. Var så forbi ved lukke tid og der stod min bil udenfor med frontklappen åben, motorbro på, tandremshuset afmont. og trykrør afmont.
Fint nok tænker jeg, de skubber den vel ind. MEN nej, her kl 21 stod den stadig udenfor.

Hvad ville i gøre?!?

Jeg ærger mig virkelig over at jeg ikke bare skiftede lortet selv. Nu står den bare der og venter på at det skal pisse ned i nat..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smc Holbæk - Tandrem på Leon
Kommentér på:
Smc Holbæk - Tandrem på Leon

Annonce