{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Opel Corsa A 1988 tændingsproblemer {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne høre fra folk der har erfaring med at bygge elektronisk tænding på en gammel spand som ovenstående som en erstastning for platiner. Jeg bøvler meget med tændingsdelen og hvis jeg kunne løse det 100 % er der måske et par år i bilen endnu. Den går ujævnt pga. slør i strømfordeleren. Af en eller anden grund bliver platinerne også skæve og slidte på kun et ½ års tid og jeg har ikke de vilde penge jeg vil kaste i projektet. En ny strømfordeler koster 2000 renoveret bosch
jeg kører i øjeblikket med den 3 brugte som er en delco. Forslag modtages gerne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opel Corsa A 1988 tændingsproblemer
  • #1   27. mar 2009 Skal siges at det er 1.0 versionen og det er en SWING. Den er ca. 0 kroner værd men for mig er det en A-B transportmiddel.

• #2   28. mar 2009 Har lige sat nye platiner i den igen igen igen. Men nu skal jeg have ny bil. Jeg fandt lige ud af at jeg skal til at køre 110 km om dagen på arbejde da min arbejdsplads "flytter" ind i hovedafdelingen. Der duer en corsa der bruger vand og olie vist ikke lige.

Kommentér på:
Opel Corsa A 1988 tændingsproblemer

Annonce