{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.441 visninger | Oprettet:

Bil Ruller i tomgang {{forumTopicSubject}}

Morgen drenge
Jeg står lige pt i med det problem at min bil står og ruller i tomgang, hvilket er begyndt at irritere mig rimelig meget.

Den står og kører op og ned i omdr 400-900 hver gang jeg holder stille i et kryds. Den har lige været til syn og forureningstallene viser der intet er galt med det der kommer ud bagved.

Jeg ville lige høre hvad i kunne bidrage med inden jeg tager den dyre tur ned til mitsubishi og får boksen grundindstillet.

Hovsa glemte lige, bilen er en Mitsu Colt 1.8 GTi fra 91

- Mazen S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil Ruller i tomgang
  • #1   31. mar 2009 Ved ikke om det fungere på samme måde som ford, men min gamle gjorde også det der.. så fik jeg hentet en tomgangsregulator hos en hugger.. og wupti så virkede den fint igen..

• #2   31. mar 2009 prøv at gi den engang indsugningsrens og forbrændingsrens! det kan godt hjælpe - ellers kan det være mange forskellige ting du har problemer med: stepmotor - indsugningspakning - luftmængdemåler

• Mathias B
    Mathias B Tilmeldt:
    nov 2004

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 109
    #3   31. mar 2009 Prøv lige at nulstille tomgangen på den inden du køber dele.

Af med batteri-polerne i ~15 min, på med dem igen og start bilen. Lad den stå i tomgang ~15 min uden at du rører gassen.
    sluk derefter bilen, og når du starter igen, så burde den falde til ro som den skal.

Ellers er det nok en ny tomgangs-regulator som Michael skriver.

• #4   31. mar 2009 Ok, har prøvet at hive batteripolen af, men den går alt ALT for lavt i tomgang.
    Det med indsugningsrens har jeg prøvet, virker ikke specielt længe så går den røv igen.
    Vil da lige tjekke alle slanger igennem for at se om den suger falsk luft.
    Det kan godt være en pakning for det kom fra den ene dag til den anden, intet med at det kom stille og roligt.
    Tja, får sgu lige svigerfar til at tjekke om det er stepmotoren, han er mekaniker, han har bare smidt en tester på og der var intet galt.
    Luftmængdemåleren tror jeg ikke det er for den trækker perfekt fra hvilket som helst omdr.

Takker for den hurtige feedback. Sidder lige i skole så kan ikke lige tjekke hele tiden smiley

Kommentér på:
Bil Ruller i tomgang

Annonce