{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

Escort RS Turbo {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg har et problem med mit ladetryk... lige nu kører jeg 1 bars ladetryk... men når jeg giver den fuld gas og turboen begynder at tage ved, så ryger den først op på 1 bar hvorefter den så falder 0.2 - 0.3 bar i tryk... hvad kan det være?

Min Aktuator er en af cosworth-typen (-31), men ved ikk hvor gammel den er. Og jeg skulle mene at jeg har efterspændt alle ting i motorrummet...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Escort RS Turbo
  • #1   26. jun 2005 Min gør det samme, og fik af vide at det er pga. dårlig styring af ladetrykket, men en boostcontroller skulle vist kunne hjælpe på problemet.

  • #2   26. jun 2005 den eneste styring af mit ladetryk, er en bleed valve... kan den måske være utæt... hmmm

  • #3   26. jun 2005 Det lyder som om at det er aktuator`en som ikke kan holde trykket.

    Er du sikker på at den er indstillet ordentligt?

    Skulle mene at du har efterspændt alle ting er IKKE godt nok. Du skal være helt sikker.

    Har du undersøgt evt. slanger for revner?
    Hvad med din turbo?
    Hvad med din wastegate?


  • #4   26. jun 2005 Jeg har også en bleedvalve på min, men ved ikke om det er den eller om det kan være wastegaten der laver numre, fik bare af vide at en boostcontroller skulle kunne virke.

    Jimmy P: Har du snart fået skaffet et billede af motorrummet?


  • #5   26. jun 2005 jeg har spændt alt på indsugningen ordentligt, der er nye pakninger i overalt.

    Jeg har forholdsvis nye samco-slanger i motorrummet

    Turboen har ikke kørt særligt langt, der er ingen sløt på møllen

    og min aktuator kender jeg jo så ikke min alder på men det er en cossie


  • #6   26. jun 2005 Hmm for mig lyder det altså som om det er aktuator`en.

    Men prøv at spørg for dig inde på www.powerpage.dk

    Der er rigtig mange der har godt styr på de gamle RS motore. smiley

    ATT. Lasse N.

    Jeg har taget billederne. De ligger på kamaraet og venter på at blive smidt over på computeren. Men det satans lort vil ik finde usb porten. Så jeg brænder dem lige ned på en skive i morgen via en anden pc. Så skulle de gerne være klar til i morgen aften. smiley


  • #7   26. jun 2005 Jimmy P: Evt fordi det er Windows 98 første udgave eller ældre? smiley

  • #8   26. jun 2005 Nahh du, det er sgu en sprit ny pc med xp. Det er nok bare mig der fucker up.

    Når jeg tilslutter en mp3 player så bliver den fundet med det samme, og den popper op som en extra harddisk. Også er det bare at flytte filerne frem og tilbage.

    Jeg troede det foregik på samme måde med kameraet, men nej.


  • #9   26. jun 2005 Well kan være fordi at drev bokstavet som kamera vil ligge sig på er optaget. har set en fejl med dette med nogle usb disks der vil ligge så på f:. nogle kameraer ligger sig ikke som et drev men som en enhed under denne computer.

  • #10   6. dec 2007 det kan også være den bliver for varm i indsugningen
    hvis den luft der kommer fra intercooleren bliver varmer en 69 grader går din motorstyring ind og lukker lidt af for vakumet så den går lidt ned i tryk det er ihvert´fal det der står i de data blade jeg har


Kommentér på:
Escort RS Turbo

Annonce