{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.436 visninger | Oprettet:

defa alarm fjernbetjening defekt HJÆLP {{forumTopicSubject}}

fjernbetjeningen til min kammerats defa 800 alarm er gået i stykker og nu kan bilen ikke starte pga. startspærren. han har desværre ikke fået nøglekoden med da han købte bilen. hvordan få vi taget startspærren fra så han kan køre til han får en ny fjernbetjening?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  defa alarm fjernbetjening defekt HJÆLP
  • #1   1. maj 2009 ring til defa og få oplyst koden, det tager 5 min.. havde samme problem med min defa alarm...

    og i nødstilfælde hvis det ik virker ( som det ik gjorde hos mig) skub lortrt igang og kør til nærmeste mekaniker med horn og lygter smiley han rev min ud på 5 min smiley


  • #2   2. maj 2009 jeg har ringet til defa og de lovede at ringe igen¨, men gjorde det ikke og bilen kan ikke skubbes i gang da den ikke giver strøm til tændingen.

  • #3   3. maj 2009 Hmm lyder mærkeligt, jeg ville ringe til dem igen.. og ellers få trukket bilen til mekaninkeren

  • #4   3. maj 2009 det tager da ikke 10 min at afmontere sådan en eftermonteret alarm....

    find ledninger, og sammel de oprindlige, køb en ny alarm og montere den.


  • jens v
    jens v Tilmeldt:
    feb 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   11. sep 2010 Muligvis en lidt gammel tråd, men vi prøver.
    Har en DEFA 400 alarm i min kærestes ældre Mazda. Begge fjernbetjeninger er døde med 3 måneders mellemrum, og iflg. brugsanvisningen skal man bruge en fungerende fjernbetjening for at kode nye fjernbetjeninger... Lidt svært eftersom de jo begge er døde. Metoden med at aktivere tændingen 5 gange og "blinke" sig gennem koden virker ikke på denne alarmtype, man kan kun få lov at nødstarte bilen - ikke kode nye remotes.

    Værkstedet er lige ved at tisse i bukserne af iver for at sælge os et helt nyt startspærre system, så de er til ingen hjælp med at prøve at redde det gamle. Det kan vel ikke passe at der ikke er en anden metode, en "forhandler" override funktion eller noget. Jeg har skrevet til AvantDenmark, som iflg. defa.com har agenturet i Danmark og afventer svar herfra.

    Gode råd modtages meget gerne.


    Mange hilsner

    Jens


  • #6   11. sep 2010 ja men vi tog bare den gamle md ned til bilxperten i glostrup, så klarede de en ny fjernbetjening.

Kommentér på:
defa alarm fjernbetjening defekt HJÆLP

Annonce