{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.639 visninger | Oprettet:

opbygning af trailer {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved om det er lovligt at ombygge en trailer. ? f.eks. at om bygge en normal trailer til der kan ligge en jetski på (lidt som en bårtrailer) mener så længe med ikke ændre på de bærene dele ??

den skal naturligvis synes men skal der en ny godkendelse til også eller ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opbygning af trailer
  • #1   12. maj 2009 Sålænge du ikke ændre på de bærene dele, mener jeg det er lovligt, men ring lige til synshallen

• #2   12. maj 2009 Du må ikke lave konstruktive ændringer på den smiley

• #3   12. maj 2009 men hvonår er det en konstruktive ændringer ?

• #4   12. maj 2009 du skal finde ud af hvad der står på typegodkendelsen der gælder for din trailer og der skal stå at rammen er selvbærrende og hvis der står at den kun kan godkendes i fabrikantens originale opbygning så må du ikke men ellers må du gerne jeg du skal jo også have vejet den om. jeg har selv undersøgt det hos færdselsstyrelsen og en synshal da jeg er ved at bygge en ramme fra en campingvogn om til en bådtrailer.

• #5   12. maj 2009 Jeg byggede en camp-let om til at køre med go-kart og jeg snakkede med synsmanden før jeg begyndte, han sagde at jeg kunne skralde alt af ind til vangerne og begynde forfra max 2,5m bred og max 4 m høj. Lys og reflexer skal selfølgelig virke og der må ikke fremtræde skarpe kanter. Den er synet og godkendt og køre stadig med go-karts..

Kommentér på:
opbygning af trailer

Annonce