{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 3? indsprøjtning eller kaburator?
  • #1   6. jul 2005 monopoint og multipoint indsprøjtning fås de vist kun med...

• Hampen V
    Hampen V Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   6. jul 2005 Men hvordan ser man så forskellen? og hvad er forskellen?

• #3   6. jul 2005 du kan se om der sidder flere dyser eller om der kun sidder noget der ligner en karburator så er det monopoint mulitipoint er bedst fordi så får du den mest optimale indsprøjting...

• #4   6. jul 2005 Golf 3 kan originalt kun fås med monopoint insprøjtning, på Golf 2 var GTI 1.8 med multipoint . Første motor har 90hk multi har 112hk

• Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.197
    #5   6. jul 2005 Monopoint er jo næsten som kaburator.... 1 dysse og lidt elektronik.... hellere gammeldags kaburator, hvis i spørg mig... og ikk den bedste motot at begynde at gøre hidsig.... nærmest umuligt... kender flere der har prøvet med bearbejdet top, udst, osv... og fjerne kat m.m.... så hellere GTI eller VR6... selvfølgelig dyrere i forsikring og stumper....

• #6   7. jul 2005 G3 laves ikke med karburator men med monopoint og mutipoint monopoint ligner karburator med der sidder en insprøjtnings dyse i den i stedetfor og en multipoint sidder der sikkert et langt rør med 4 stik på oppe af top stykket men er nogen G3 1,6 der køre med multipoint osse

• #7   7. jul 2005 micheal c: passer ikke helt hva du siger der en af mine kammi'er har en G3 1,6 med multipoint orginalt ikke ændret topstykke eller noget og skulle da ikke undre mig at G3 GTI og VR6 serien osse køre med multipoint ville mærkeligt hvis de kørte med monopoint og kun 1,8'eren der køre med monopoint

• #8   7. jul 2005 men monopoint sidder der 1 dyse til alle 4 cylindere er en udemærket inspøjtning mere præcis og økonomisk end karburator og multipoint sidder der 1 dyse til hver cylinder giver flere hk osse en meget præcis insprøjtning så hedder det helt sikkert osse ke-jettronic er elektronisk det jeg køre med på min gamle 2'er er k-jettronic altså mekanisk insprøjtning ligeså snart der er en gnist giver den et skud benzin på alle 4 cylindere på engang meget uøkonomisk he he men den har flere hk end den 2'er med ke-jettronic

Kommentér på:
Golf 3? indsprøjtning eller kaburator?

Annonce